Wprowadzenie...

Życie życie jest nowelą.. czy to prawda ? czy to mit? Szczerze sama się nad tym zastanawiam i myślę że te "rozkminy" tak łatwo nie wyjdą z mojej głowy.
Na tym blogu będę starała się przedstawić wam "Jak widzę świat" . Od kąt pamiętam filozofia życia
sens istnienia rasy ludzkiej zawszę  mnie interesował. Wiedzę jednak wolę czerpać tylko i wyłącznie z obserwacji świata, własnych przeżyć i przeżyć innych.
Mam 18-ście lat i tak na prawdę nie wiem jeszcze czym jest prawdziwe życie, dopiero nabrałam tzw "trzeźwości" zaczęłam poznawać ciemniejszą stronę medalu życia , chodź momentami dochodzą do mnie myśli że może jednak widzę wiecej niż mi się wydaje i warto by było tymi myślami się z kimś podzielić ? Na tym blogu postaram się pisać codziennie swoje spostrzeżenia, to co każdy dzień mnie uczy, moje  wnioski i lekcje życiowe.
Mam nadzieję że wzbudze ciekawość i wy będziecie pisać mi własne spostrzeżenia :D.
Może wy widzie świat jeszcze inaczej niż ja ? Może macie własne ciekawe opowieści, które mogą sprawić że ktoś czytający mojego bloga może zmienić swoje życie zmieniając patrzenie na nie ?
Wszystkie swoje opowieści wysyłajcie na : www.szkiczycia.wp.pl.
Zapraszam bardzo serdecznie na dawkę filozoficznych rozkmin ! :D

Komentarze